Campagne Zorg van de Zaak Sterker op het werk genomineerd voor award

Onze campagne met FC Utrecht Sterker op het werk is genomineerd voor de SAN (Stichting Adverteerders Jury Nederland) award in de categorie B-to-B. Dit is de enige Marketing- en Communicatievakprijs van, voor en door Adverteerders.

Over SAN
Adverteerders worden in de gelegenheid gesteld hun beste campagne in te zenden, welke vervolgens wordt beoordeeld door een juryteam van marketing- en communicatieprofessionals. De totale jury bestaat uit ruim 220 professionals. In de categorie Business-to-Business is Zorg van de Zaak als adverteerder samen met Reclamebureau XXS één van de vijf genomineerden. Aan de campagne werkten overigens ook mee: IvRM (PR & Communicatiebureau) en SearchResult (online performance marketingbureau).

Campagne Sterker op het Werk
Ruim 1,2 miljoen werknemers hebben vorig jaar met grensoverschrijdend gedrag en werkstress te maken gehad. In combinatie met een hoge werkdruk verdubbelt ongewenst gedrag de kans op psychische klachten, die een belangrijke oorzaak zijn van verzuim. Daarom hebben we ons samen met FC Utrecht ingezet om het belang van mentale weerbaarheid onder de aandacht te brengen in de strijd tegen werkstress en ongewenst gedrag. De campagne liep van 23 november tot 15 december 2016.

Presentatie aan de jury & uitreiking
Van 7 tot en met 21 april 2017 vinden de presentaties van alle genomineerden plaats bij Yacht in Utrecht. Op donderdag 1 juni 2017  worden tijdens een feestelijke avond de SAN Accent winnaars bekend gemaakt. We houden je via onze website en social media op de hoogte.

Zie voor meer informatie: www.sanaccent.nl en www.sterkerophetwerk.nl