Veelgestelde vragen
Ik wil mijn afspraak annuleren of wijzigen.
Je kunt een afspraak met ons alleen wijzigen via je eigen leidinggevende, dus in dit geval kun je contact opnemen met hem/haar. Je leidinggevende geeft de annulering of wijziging vervolgens aan ons door. Dit hebben we contractueel zo met elkaar afgesproken.
Ik heb een afspraak, maar er wordt (nog) geen contact opgenomen.
Wij doen ons uiterste best om alle spreekuren via telefoon of video tijdig uit te voeren. Het kan echter gebeuren dat een spreekuur uitloopt, soms tot wel 30 minuten. Wij vragen je begrip en geduld hiervoor.
Ik heb een klacht, opmerking of compliment.
We zijn benieuwd naar jouw ervaring.
- Heb je een klacht? Ga dan naar onze klachtenregelingen.
- Deel je opmerkingen of complimenten via ons algemene contactformulier.
Staat jouw vraag er niet tussen? Ga dan naar het veelgestelde vragen overzicht.
Heb je als werkgever een vraag?
Maak je keuze:
Midden- en kleinbedrijf
Industrie & Logistiek
Onderwijs
Openbaar bestuur & Dienstverlening
Noord-West Nederland
[email protected]
Noord-Oost Nederland
[email protected]
Zuid-West Nederland
[email protected]
Zuid-Oost Nederland
[email protected]
Retail
Zorg
Verzekeren & Volmachten
(voor intermediairs)
(voor intermediairs)