Waar kunnen we mee helpen?
Vragen over je afspraak?
Neem dan contact op met het klantteam.
Je vind het telefoonnummer in je oproepbrief. Die heb je per post of digitaal gekregen. Je kan deze brief terugvinden via Mijn Zorg van de Zaak.
Inloggen Mijn Zorg van de Zaak Veelgestelde vragen
Voor werkgevers
Ben je klant bij ons?
Inloggen Zorg van de Zaak Online Veelgestelde vragen Contact met bedrijfsadviseurNog geen klant bij ons?
Plan een gesprek Offerte aanvragen Stuur een e-mail Stel een vraag via ons contactformulierOpeningstijden
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur.
Tijdens Pasen 21 april – Vrijdag 2 mei – Bevrijdingsdag 5 mei – Hemelvaart 29 mei – Vrijdag 30 mei – Pinksteren 9 juni en Kerst 25 en 26 december 2025 zijn wij gesloten.
Zorg van de Zaak
Postbus 30514
3503 AH Utrecht
KVK-nummer: 27145186
BTW-identificatienummer: NL 802355456B01
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of wijzigen?
In de oproepbrief staat hoe je de afspraak kunt annuleren of wijzigen. Deze heb je per post ontvangen of vind je in het online portaal Mijn Zorg van de Zaak.
Wat moet ik doen als ik een afspraak heb, maar er (nog) geen contact is opgenomen?
Wij doen ons uiterste best om alle spreekuren via telefoon of video tijdig uit te voeren. Het kan echter gebeuren dat een spreekuur uitloopt, soms tot wel 30 minuten. Wij vragen je begrip en geduld hiervoor.
Hoe dien ik een klacht, opmerking of compliment in?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring.
- Heb je een klacht? Ga dan naar onze klachtenregelingen.
- Deel je opmerkingen of complimenten via ons algemene contactformulier.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Mis niets en blijf op de hoogte van nieuws, updates en speciale aanbiedingen op het gebied van werk, gezondheid en ons netwerk.
"*" geeft vereiste velden aan
Contactformulier
"*" geeft vereiste velden aan