Corona desk bundelt zorgexpertise en helpt werkgevers

In PWnet van 26 juni is een interview met Bas Tomassen gepubliceerd, waarin hij toelicht hoe de corona desk werkgevers een totaaloplossing biedt om hun werknemers te ondersteunen in deze coronatijd. Bijvoorbeeld bij het thuiswerken, het omgaan met angst en stress en herstel na een coronabesmetting. De professionals van het Zorg van de Zaak Netwerk hebben hun ervaring en expertise gebundeld in deze coronadesk voor werkgevers. Essentieel is volgens Tomassen “dat de koers die je als organisatie vaart helder en consistent moet zijn. De brede aanpak van de corona desk helpt werkgevers daar zoveel mogelijk bij.”

Nieuwe balans vinden

Tomassen voorziet dat meerdere bedrijven een lastig tweede halfjaar tegemoet gaan. De afgelopen tijd heeft van veel mensen het nodige gevraagd en het is onzeker wat de blijvende impact is. “Herstel zal soms lastig zijn. Slechte coping en uiteindelijk burn-out liggen op de loer. Wel valt preventief een wereld te winnen. Zoek met medewerkers naar een nieuwe balans en blijf in verbinding met elkaar.”

Lees hier het volledige artikel.